Sommerskole for barn og unge, 10-14 år.

Gratis sommerskole med Padlegleden og Kristiansand Kajakklubb!

Barn og unge fra 10-14 år inviteres til fire uker med sommerskole med masse gøye aktiviteter, både på land og på vann. Her skal vi kjenne på mestring, padleglede, det å bli inkludert og sett, og få muligheten til å bygge relasjoner til andre barn og trygge voksne. Det holdes kurs i tre uker på Gillsvann i Kristiansand i og en uke i Lillesand. Velg den uken som passer best. Påmelding her! Påmeldingsfrist er 18. juni!

Sommerskolene vil bli arrangert fra 09:00 til 15:00 på følgende datoer:

#Sommerskole 1, Kristiansand: Mandag 3. – fredag 7. juli.

#Sommerskole 2, Lillesand: Lørdag 8. Juli. – tirsdag 11. juli

#Sommerskole 3, Kristiansand: Mandag 7. august – fredag 11. august

# Sommerskole 4, Kristiansand: Søndag 13. august – onsdag 16. august

– Deltakeren må være svømmedyktig og komfortabel i vann.

– Mer informasjon vil bli tilsendt til de som melder seg på.

Trenerteamet står klare med åpne armer for å ta dere imot!

Vi ønsker at alle skal ha et godt minne fra sommerferien, og er veldig takknemlige for støtten fra Gjensidigestiftelsen og Lotteri og Stiftelsestilsynet som gjør det mulig for oss å arrangere gratis sommerskole. Vi setter veldig stor pris på om nettopp du vil dele innlegget slik at vi kan nå ut til så mange som mulig.

Er du nysgjerrig på hva padling er for noe? Kom til Gillsvann på åpen dag 12. juni kl. 17.00. Her kan du både hilse på trenerne som skal være med på sommerskolen og få testet padling.

4 tanker om “Sommerskole for barn og unge, 10-14 år.